חלקו של LVMH בהרמס צץ כלפי מעלה כאשר שוב

December 25, 2022 By bjthk 0

האם אי פעם אתה מבין שמונוליט יוקרתי LVMH עשוי לטרול הרמס, אך ורק עבור השעשוע של המנכ”ל ברנרד ארנו? עם הדו”ח של אתמול מטעם ווג הבריטי כי חלק הבעלות של LVMH בעסקי מוצרי עור צרפתים המנוהלים על ידי המשפחה התגבר כאשר שוב, נראה כי האפשרות לא לגמרי לא סבירה.

הדחיפה – מ 20.2% ל 21.4% – עשויה להיראות קטנה בעסקה כמו גם לאלה שלא נענו בסיפור. אולם במקרה זה, ההקשר חשוב. הצעד זמין בעקבות המאמצים המחודשים של הרמס לחסום את LVMH לקבל מניות נוספות לאחר חדשות כי ארנו השיגה בשקט חמישית מלאה ממניות הרמס מבלי שהבנת המשפחה הזעזע את עולם האביזרים בסוף השנה שעברה. האם ארנולט כמו גם LVMH יפסיקו לפני שהם יהיו בעלי חלק שליטה במותג המתגמל לכאורה ללא גבולות?

זה הדאגה ששאלנו לאורך כל הדרך, כמובן, כמו גם LVMH מספקת לנו רק כמה פירורי מידע ממש כאן כמו גם שם. עד כה, קו החגיגה מהעסק הוא שהוא לא רוצה לנהל את הרמס וגם לא יבקש ייצוג במועצת הרמס, שיהיו חדשות נהדרות עם הרמס אם זה היה נכון. זה “אם” ענק.

שקרים גדולים יותר נאמרו בחיפוש אחר רווח, כמו גם אם ברנרד ארנו הוא משהו, הוא איש עסקים מצטיין שמבין סיכוי לצמיחה כשהוא רואה אחד כזה. הרמס הראה כי רווחים דו ספרתיים מגדילים משנה לשנה, כמו גם נראה כי אין מיקום לעלות עם זאת. אם ארנו רואה שיטה בה, לא לוקח אותה הייתה לזרוק כסף, כמו גם כל אדם שמבין את סיפור העיסוק שלו מבין שזה לא משהו שהוא הראה את הנטייה לבצע בעבר.

זו רק ספקולציות, של התוכנית – כמו גם כל השערה בשלב זה, לא משנה מה המקור, עם מעט חריגים במיוחד – עם זאת לא יכולתי לדמיין ש- LVMH עדיין מיוצר עם הרמס. בטח, קיום של יותר מ 20% מהעסק יעשה לך כסף רב אם העסק בדאגה הוא הרמס, עם זאת 51%? אתם אנשים יכולים לעשות את המתמטיקה בזה. אני לא מבין אם ארנו יוכל לאיפוק את עצמו; אולי הרבה יותר חשוב, אני לא מבין אם הוא בכלל מתכנן.

תמונה באמצעות לוקסו