שבוע האופנה של מרצדס-בנץ ניו יורק: טיבי אביב 2012

October 27, 2022 By bjthk 0

האלים כמו גם האלה של מרצדס בנץ שבוע האופנה ניו יורק הביטו עלי אתמול כשטיפלתי בברט מתוכנית האוסקר דה לה רנטה המדהימה (עוד למצוא את השבוע) כמו גם להגיע בזמן לקפוץ מאחורי הקלעים בטיבי למראה מאחורי הקלעים לפני תחילת המופע. רוב האנשים אף פעם לא הולכים לתצוגת אופנה, קל וחומר לראות מה קורה מאחורי הקלעים, אז הרשו לי להגדיר את מצב הרוח עבורכם עם שתי מילים: קדחתנית מטורפת.

זו הייתה העונה הראשונה שלי שהייתה מאחורי הקלעים בכמה מופעים, כמו גם בראשית הרגשתי שאני בדרך. ואז גיליתי שכולם מאחורי הקלעים מנוצלים לעבודה בכאוס מסודר, כמו גם להוסיף אדם אחד עם טלפון מצלמה זה לא עסקה ענקית. עשיתי את השיטה שלי עם האזור כדי לגלות עיצובים במראה הראשון שלהם, כמו גם הצלחתי לראות השלמת נגיעות לשיער כמו גם איפור.

מהשיער כמו גם איפור לבגדים, הפשטות הייתה הנושא הכללי. השיער נמשך לאחור לקוקות נמוכות כמו גם תחוב תחת, כאשר WISPS הוצא כדי לספק מראה זורם חופשי יותר. האיפור נועד להיראות לביש מדי יום, עם צל בהיר יותר כמו גם שפה קלאסית ופשוטה.

יצאתי למושב שלי רק כדי להכיר שבאמת נתקלתי בסופיה בוש. כן, אני נצרך איתה. סופיה היא האישה שלי ריסוק כמו גם שנים רבות של הרומן הבלתי פוסק שלי עם גבעת עץ אחת. סופיה מדהימה באותה מידה כמו שהיא נראית בטלוויזיה כמו גם סופר מתוקה. טיפלתי במציאת שלום כמו גם להתנהג כאילו כל שבוע האופנה שלי לא נעשה רק על ידי ההנאה מהיכרותה הקצרה. אני מעלה את זה משתי סיבות: ראשית, כמות מכובדת של כוכבים הלכה למופע כמו גם צירפתי תמונה שצלמתי מאוליביה פלרמו, סופיה בוש, כמו גם את השורה הקדמית של אמה רוברטס; שנית, כפי שאתה יכול לראות בסרטון ההליכה הסופי שלי, ואז התמקדתי בשורה הראשונה למשך זמן כמעט לא נוח עד שהמעצב צץ בגלל הגל שלה. אני מצטער, היא האישה שלי מוחצת, לא יכולתי לעזור לעצמי.

עכשיו לתוכנית עצמה: ניתן לכנות את כל אוסף Tibi Spring 2012 כביש. צבעים מוצקים סיפקו שיטה לאישה בוגרת יותר בטיבי עם מכנסי פאלאצו, צמרות הזרמה, מכנסי ברמודה וכן מעילים טרנדיים. תחושת פשטות מצוינת כמו גם עידון השתלטו על המסלול; זה היה פשוט ללכת לאיבוד באוסף. כל כך הרבה יצירות עשויות בסופו של דבר להיות סיכות ארון בגדים מאז היכולת שלהם להתקרב במהירות או להתלבש. אמנם היו בשימוש בצבעים, רובם היו מעט מאופקים עם זאת לא בשיטה מעייפת בכלל. היו לי חזיונות רבים של אישה מכוונת משובחת שנראתה בבטחה עצמית, כמו גם חסרת גיל להפליא, המציגה את הקולקציה הזו. בסוף גיליתי את עצמי כמיהה לעוד כמו גם הסתכלתי להוסיף חלקים רבים לארון הבגדים האביב שלי.