אלכסנדר וואנג מופיע לראשונה בתיק ג’ייד חדש ומשופר לתמונה באביב 2012

October 10, 2022 By bjthk 0

דרך ווג

אני מאהב גדול של אביזריו של אלכסנדר וואנג, וכשהמעצב התחיל לראשונה כף יד קופסתית וחזקה בשם “אלכסנדר וואנג ג’ייד” לאביב 2011, הייתי כל כך מסודר. לגמרי התכוונתי להשיג אחד כזה. ההפט, הפרופורציה, כובעי החומרה בפינות – זה היה שלמות! אלא שכאשר סוף סוף התחלתי לשחק עם אחד היקירים הקטנים והיקרים האלה, לתיק היה פגם עיצובי אחד מאוד בולט. אולם כעת, כל זה קבוע. או לפחות נראה שזה טופל בתמונת התצוגה המקדימה של אביב 2012 מ- Vogue.

תיק הירקן המקורי הוא הדוגמה הברורה ביותר שאני יכול לחשוב עליה בעבר האחרון בו אלמנט יחיד של עיצוב הרג לחלוטין את כל העניין. דש העור שכיסה את הרוכסן בגרסה המקורית הפך את המצמד כמעט לבלתי נגיש לכל אחד מלבד המסורים ביותר של בעלי תיקים, אך בשמחה, על גרסת הפיתון המבריקה והכמעט הולוגרפית שאנו רואים לעיל, דש הרוכסן הוסר לחלוטין.

אני מרגיש שדש הרוכסן הישן היה הדרך של היקום לומר לי שעלי לחכות לקנות את התיק הזה מכיוון שהגרסה האולטימטיבית טרם יצאה, והיקום צדק. היכן אוכל להגיע לרשימת המתנה? אני רוצה להיות האדם הראשון מחוץ לדלת עם אחד המצמדים האלה. איננו יודעים תמחור לעת עתה, אך תיקים של ג’ייד קודמים קמעונו בסביבות 800 $. באופן טבעי, נקודת המחיר בגרסה זו תציין אם היא עשויה מפיתון אמיתי או לא.