לואי וייטון גשם גשם בסייס

May 19, 2023 By bjthk 0

נמנעתי באופן פעיל לעבור על התיק הזה של לואי ויטון עם כולכם. זה לא מכיוון שרציתי לשמור על הטוב ממך, אלא האמת שאני עדיין המום לואי ויטון עשה את הקו הזה. כמו גם אני באמת אוהב את תיקי ה- LV באביב 2010, להיות מאוד מרוצה מהרכישות שלי מקולקציית האביב, המונוגרמה צ’צ’ה בוהמיאן כמו גם פוקסי זנב.

ואז יש לנו את התיק הזה, גשם לואי ויטון. אתה צריך לבדוק כדי לראות על מה אני מדבר.

כשראיתי את זה בספר המראה האמנתי מייד לתיק האשפה. זה האמין שעדיין לא הותיר את דעתי. זה נראה כמו תיק גדול עם רצועת נשיאה כמו גם מחבר בחזית. לואי ויטון טלפון מתקשר לזה תיק גשם תועלתני עם קשרי משיכה כמו גם לוגו של וינטג ‘וינטג’ מודפס. עם זאת זה מכוער. כמו כן עדיין נראה כמו בדיחה. כמו גם מופיע כמו תיק זבל באזור מטבח. כמו גם עולה כמעט 2,000 דולר.

בטח, מארק ג’ייקובס מובן שהוא מביא לחתיכות שמביאות אותנו לדבר (אף אחד לא יכול להיכשל בזכור את תיק הטלאים של מחווה LV). עם זאת זה דוחף את זה. אני באמת לא מבין אדם אחד שיסתכל על התיק הזה כמו גם יראה כל דבר אחר מלבד תיק זבל. אני מתכוון שחלקם עשויים להתקשר לטלפון לזה דמיוני, עם זאת אני אפילו לא אספק את זה. לפחות ביותר, התיק הזה גרם לי וגם לאחרים שדיברו על לואי ויטון, כמו גם אולי זה בדיוק מה שהם רצו. 1960 דולר באמצעות לואי ויטון.