דיון בבלוג: האם תרצה תיק שיער לחיות מחמד?

February 14, 2023 By bjthk 0

אני מנסה להיות עם ראש פתוח ככל האפשר, אך באמת מתקשה. נתקלתי בסרטון הזה והייתי צריך לשתף אתכם בכולכם מכיוון שראיתי שזה דיון מאוד בבלוג. חיות מחמד, דנל גרמנית, מצאה רבים מלקוחותיה מכניסים את החתולים הפרסים שלהם ומבקשים להתגלח את שיערם. דנלה גרמנית חשבה שזה בזבוז לתת לשיער הפרסי להיכנס לפח האשפה, ולכן החליטה להפוך את שיער החתול לתיק. לאחר שהלווה גלגל מסתובב מחבר, היא החלה לסובב את השיער לחוט ואז סרגה את חוט השיער של החתול לתיק.

אז … מאיפה אני מתחיל? זה כל כך מוזר. בתור התחלה, ולד ואני שנינו אלרגיים מאוד לחתולים ולמרות שהאתר שלה אומר שהתיקים הם היפואלרגניים, לא הייתי סיכוי שגרוננו לא יתנפח על זה. פשוט לא יכולתי לדמיין שיש לי תיק עשוי משיער כלבי הילדות שלי ולא למצוא אותו מצמרר. בצד ההפוך יש לי ארון מלא בשקיות העשויות ממגוון בעלי חיים כולל; כבש, פרה, פייתון, לטאה, תנין ותנין. האם זה הופך אותי לצבוע? אבל זה מרגיש כל כך שונה שיש תיק עור לעומת תיק שיער לחיות מחמד. בנימה חיובית, קבלת השיער בכלל לא פוגעת בחתול והיא פשוט משתמשת במה שבסופו של דבר יזרוק לפח.

דנל גרמנית אומרת שיש להם את “אנשי EWW” ואת “אנשי AWW”. אני בהחלט בקטגוריית EWW כשמדובר בתיקים האלה. פרשן אחד אמר כי תיק השיער שלה בחיית המחמד יעשה מזכרת טובה ברגע שהחתול שלה נפטר, וזה אכן הגיוני בעיניי. עם זאת, בנימה זו, מדוע מישהו ילך לקנות שקית שיער חתול מחיית מחמד שאינה שלהם? יש לי כל כך הרבה שאלות, אבל אני מרגיש שכולכם תיקח את הדיון הזה לשלב הבא יפה בקטע התגובות. אתר Catty Shack Creations של דנלה גרמנית

בואו נקיים דיון בבלוג: מה אתה חושב על תיקי שיער לחיות מחמד?