איפה בעולם PHOEBE PHILO?

March 6, 2023 By bjthk 0

יש רשימה של דברים שמשחקים עליהם כמו גם שוב בראשי. הרבה מהם הם דברים כל כך אבסורדיים שלא הייתי מנסה לדבר אותם בקול רם. רובם קופצים לי לראש כשאני לא יכולה לישון בלילה או כשאני מתמהמה על משימה. מדוע האדמה עגולה? למה אני כל כך רעב כל הזמן? האם עלי להשיג את תיק הבציר הזה? מתי נביסקו תעשה אוראו משלים לגלוטן? איפה בעולם PHOEBE PHILO?

פילו חשפה את עזיבתה מסלין בסוף 2017, כמו גם בשונה מעצבים אחרים שעוזבים את התפקידים שלהם, לא היו לה שום אינטנסיביות לבחור בפרסום במרחק של מותג אחד נוסף אידיאלי. עזיבתה הותירה המון מעריצים שבורים לב, כמו גם בצדק. פילו היא אחת המעצבות הבולטות של זמננו, ומשאירה השפעה עמוקה על עולם האביזרים בתקופתה בסלין וגם קלואה.

עברו שנתיים בהתחשב בכך שפילו ברכה מעריצים בכישרון שלה, טס בעיקר מתחת לרדאר עד ש- WWD דיווחה על רמבלינג מהפרויקט הנוכחי של המעצב המיומן. מקורות ציינו כי פילו עובדת בימים אלה על האוסף שלה, אם כי המיקוד המדויק כמו גם העיתוי של עבודה זו אינו ידוע בעיקר, ישנם כמה פיסות מידע שצפות סביב טחנת השמועות האופנתיות.

כמו כן, WWD ציין כי האוסף מצוין כי הוא מתמקד בקיימות המציין “זווית אקולוגית” עם דגש על יסודות. אמנם לא בטוח אם האוסף יכלול גם ארנקים כמו גם אביזרים, כולנו יכולים לנסות לחלום! בכל פעם שעתיד האופנה כל כך לא בטוח, זו תחינה הוגנת להציע שמה שעולם האופנה זקוק באופן קולקטיבי הוא עתיד להביט קדימה אליו.

ובעוד שהמושג של הצגת כל סוג של מותג חדש, מגובה מעצבים מנוסה או לא, נראה מרתיע בתנאי שהשוק הנוכחי, Publish Covid-19 מציג עשוי להתאים לפילו. בכל פעם שהאופנה מזווגת כמו גם בסיסית כתמיד, העיתוי עשוי להתיישר היטב עבור פילו, שהסגנונות שלו מתמקדים בדרך כלל במינימליזם כמו גם בקווים נקיים.

בעוד שפילו עצמה לא הגיבה על השמועות, זו הטיעון הציבורי שלי לתגובה שכולנו רוצים – וצריך! – ממש עכשיו.