מארק ג’ייקובס תיק הנשיאה של טלאי XL

November 19, 2022 By bjthk 0

בואו נקבל דבר אחד לפני שנתחיל: אם כל מארק ג’ייקובס/שאנל “דמיון” בעייתו במהלך מספר שנים היה הפרסום (או התיק) בשבילך. אם ניכוס העור המרופד כמו גם שרשראות מכה בך כמחווה הרבה יותר קיצונית מאשר ריפוי חוץ וחוצה, המשך לקרוא. כך או כך, אם תגיע לסוף הפרסום הזה, כמו גם מרגיש קצת דקירה, אל תציין שלא התריע בפניך.

לאלו מכם שחפרו את התיקים של שאנל-רמיסינץ של ג’ייקובס, החדשות שהוא הופך כעת את המיניבג הפופולרי “הפופולרי” בגדלים לא כל כך מיני הם ככל הנראה חדשות מבורכות. אחד התיקים החדשים הללו הוא מארק ג’ייקובס תיק הנשיאה של ה- XL, כמו גם השם היה מרמז, הוא מוגדר על פשטות השימוש היומיומי. אה, דבר אחד נוסף שצריך לציין: זה עולה כמה גרנד פחות מדש מסורתי של שאנל ג’מבו.

לרגע, האמנתי להפוך את זה ל”חפש פחות אם אתה רוצה לבזבז סכום כסף שהוא פשוט אסיריני במקום מקומם לחלוטין “, אולם התואר הזה נראה מילולי יתר על המידה, אתה לא חושב? אז במקום זאת, בואו ננסה גם לבחון את התיק הזה לגופו, שהם ניכרים.

ראשית, יש לזה משהו שלכל שקיות רצועות שרשרת שאנל חסרות: כובד עור על הניהול שמסייע לתיק לא לחפור בעור שלך או להחליק מהכתף שלך. גיליתי שפיסת עור שטוחה היא במהירות השיטה המעשית ביותר כמו גם נוחה להביא תיק, כמו גם למרות שהיא מפרקת את קו השרשרת, אני יכול לסלוח לאובדן האסתטי לטובת המעשי של התיק לְהַשִׂיג. אתה צריך להיות מסוגל להשתמש בתיק כדי שהוא יהיה מדהים, אחרי הכל. כמו כן יש לו כיסים שנמצאו ממש כאן כמו גם שם כמו גם בטנה קלה לפשטות השימוש, אולם הפונקציה הטובה ביותר של התיק היא ללא ספק מחירו. קבל עם סאקס תמורת 795 דולר.