שאנל שילוב מוצרי עור קטנים לסתיו 2011

April 11, 2023 By bjthk 0

מכיוון שהרבה מהמאמרים שלנו מכסים תיקים, אביזרים קטנים יותר נשארים מעת לעת. מכיוון שמוצרים קטנים יותר מבלים הרבה מזמנם המוסתרים מהעין, הם לעתים קרובות לא מעוטרים באופן מלאכותי כמו תיקים שאנו לובשים כחלק מההרכב החיצוני שלנו, מה שמעיד שהם לא מקבלים כל כך הרבה אהבה בבלוג. עם זאת, מדי פעם, אוסף ארנקים כמו גם קטעים קטנים שמגיעים לבדיקה טובה יותר.

ברוך הבא את שילוב שאנל מוצרי עור קטנים לסתיו 2011. הקו כולל אוסף ארנקים, ארנק מטבעות, מחזיקי כרטיסים, מחזיקים מכריעים, תיקי איפור, מארז אייפון, כמו גם מצמד אייפד. יחד עם אסתטיקה של שאנל 2.55 המפורסמת, כל היצירות מתפקדות עור עגל מיושן עם תפיסת שקעים שטוחה.

בבחירת אביזרים, אני אוהב לבחור צבעים שאני בדרך כלל לא משתמש בהם בתיקי היום יום שלי. אני אוהב שהשיטה שאנל משלבת מסורתית עם כיף על ידי זיווג הסגנון המתוחכם שלהם לזהב מתכתי כמו גם לעור כסף. מעולם לא הייתי חובב גדול של עורים מתכתיים, כך שיש את זה כאביזר זה אפשרות פנטסטית.

בעוד שאייפד הוא חכם טק כמו גם שאתה רוצה להיות מסוגל לקבל גישה אליו במהירות כדי לשחק ציפורים נסערות, ליהנות מתמונות קולנוע כמו גם על פרנקלוג, האם זה לא יהיה מסוגנן להפליא להחליק אותו כמו גם של מקרה של שאנל? זה המוצר שאני הכי מאוהב. הקולקציה תפגע בחנויות שאנל בסוף ספטמבר 2011. איזה מוצר הוא המועדף עליך?