האובססיה האחרונה: Les Petits Joueurs תיקים

September 22, 2022 By bjthk 0

במהלך שלוש שנות השלוש שלי בפרסבלוג, אני מרגיש שהאסתטיקה האישית שלי השתנתה בצורה דרסטית. כשהתחלתי, נלקעתי לכיוון תיקים גחמניים או מפוארים בעיקר. מאז, טעם התיק שלי היה מכוון עדין לחתיכות מעשיות, כפי שאתה יכול לזכור מהרכישה האחרונה שלי ב- Céline. אבל מדי פעם אני נתקל במותג שהוא באמת ייחודי, ואני לא יכול שלא להתנודד על העיצובים החדשניים שלו. איזה מותג תפס את ליבי ב”זמן האחרון “שלי? לא אחר מאשר Les Petits Joueurs.

אני אוהב כשארון הבגדים שלי הוא איזון של אביזרים ויצירות שימושיות שגורמות לי לחייך – או אפילו לצחוק – וזה בדיוק מה שקיות Les Petits Joueurs עושים בשבילי. המעצבת מריה סול סצ’י ידועה בצורה הטובה ביותר עבור תיקים הפופולריים שלה מסוג LEGO המציגים את המילים או העיצובים המופיעים בבלוקים הפופולריים לילדות. עיניים מצוירות של לגו מוזרות הן גם עיקרי מותג – כל האסתטיקה היא שובבה.

סמיכות התיקים המובנים של המותג, כמו תיק הידית העליונה ומצמד מינודייר, עם עיצובים שלא לוקחים את עצמם ברצינות רבה מדי זו אחת הסיבות העיקריות לכך שבאמת הייתי רוצה לרכוש אחד מהתיקים האלה. כשכתבים על תיקים ונעליים למחייתם, יש הרבה אביזרים שאנחנו נתקלים בהם אנו אוהבים באמת, אך לעולם לא נרכוש בפועל; זה לא המקרה עם תיקים של Les Petits Joueurs. אני יכול לראות את עצמי בקלות משלב את אחד מהתיקים היוקרתיים-עדיין-ווימטיים האלה בארון הבגדים היומיומי שלי.

ככל שאני תומך בפריטי יוקרה שימושיים, אופנה, במקרים רבים, אמורה להיות מהנה. קנו את כל תיקי ה- Les Petits האהובים עלי ביותר של Les Joueurs למטה וראו איך כמה מהסלבס והכוכבים האהובים עלי בסגנון הרחוב נושאים את היצירות המהנות האלה!

Les Petits Joueur
1,285 דולר דרך Shopbop

Les petits jouers
1,150 דולר דרך ניימן מרקוס

קנו סגנונות דומים דרך ניימן מרקוס

Les Petits Joueurs Grace Lolita Heart Clutch
975 דולר דרך ניימן מרקוס

Les petits jouers grace smile smile cltch תיק
625 דולר דרך ניימן מרקוס

קנו סגנונות דומים דרך ניימן מרקוס

Les petits jouers
725 דולר דרך ניימן מרקוס

Les petits joueur
1,165 דולר דרך סאקס