אלי טהארי מלרוז קשת עור גזומה

March 20, 2023 By bjthk 0

כל קורא רגיל של פרנקלוג יודע כמה אני אוהב ולנטינו, אבל בהתחשב בכך שתיקי העור של המותג מתחילים בסביבות 2000 $, אי אפשר לי לצבור את האוסף של זה אני באמת רוצה (מה זה כולם). לכולנו יש תקציבים שעלינו לעבוד בהם, ותיקים של ולנטינו הם למרבה הצער לא העדיפות הכספית הראשונה שלי (אלא אם כן אוכל בסופו של דבר להשיג מספיק מהם כדי לבנות איכשהו מבצר ולחיות בו או משהו כזה).

זה מצביע על כך שאני אוהב תרחיש נראה פחות, כל עוד העיצוב אינו ישר ש- Valentino Ripoff והחומרים והבנייה עדיין מהשורה הראשונה. זה בדיוק מה שעומד על זה על זה של אלי טהארי מלרוז קשת קשת-אסתטיקה רכה ופרועה עם עור נגיעה להפליא. ולנטינו, שמאלנטינו.

זה יכול להיות קל לדון בחלקו העליון עם סרטים, קשתות, פרחים וכדומה, אבל טהרי עשה עבודה טובה בשמירה על התייחסות זו בסיסית ומושכת, עם קצת משהו נוסף. סרט העור הפרוע סביב פתיחת התיק הוא מישוש ויפה מבלי להכריע את העיצוב או את התלבושת של הלובש, והידיות השטוחות של התיק וגודל גדול הופכות אותו לתפקודי עבור מגוון נשים. אם לא הרגשת את אחד התיקים החדשים של טהרי באופן אישי, אני קורא לך למצוא אחד לראות בעצמך. העור נפלא והתיקים בגודל נדיב למחירים הזולים שלהם. עברו על בלומינגדייל תמורת 495 דולר.