ללכת לאדום לנשים!

December 13, 2022 By bjthk 0

חיינו עסוקים ביותר, מטפלים במשפחה, חברים, כמו גם עבודה, מה שלא משאיר מעט זמן לטפל בעצמנו. חיוני שאנחנו תמיד מפנים זמן לעצמנו כמו גם לבריאותנו. אז קחו זמן רב מחייכם הקדחתניים כדי לגלות הרבה יותר על ליבכם כמו גם על מחלות לב. מחלת לב היא הרוצח מספר 1 של נשים באמריקה, כמו גם החודש איגוד הלב האמריקני מנסה להעלות את ההבנה עבור נשים.

ללכת לאדום לנשים היא תנועה המוקדשת בלהט לסייע לנשים להילחם בחזרה נגד מחלות לב, הרוצח מספר 1 של נשים באמריקה. על ידי חיבור ההתלהבות שלנו עם פעולה חיובית, אנו יכולים להמשיך ליידע נשים אחרות על הסיכונים שלהן, כמו גם לסייע להן לגלות את הדרך האישית שלהן לבריאות ובריאות טובה בהרבה לכל החיים. המטרה היא ירידה של 25% במחלות לב כליליות כמו גם בסכנת שבץ עד שנת 2010.

אז הצטרפו לאדום לנשים כאן. האינדיקציה UP היא פשוטה כמו שתצטרף לאלפי נשים המצפות לעצמי טוב בהרבה, כמו גם לבריאות ובריאות הרבה יותר טובה של נשים ברחבי העולם. כמו כן, אתה יכול לקחת את חידון הבדיקה של הלב האדום כדי לסייע לגלות הרבה יותר על ליבך כמו גם להכין תוכנית פעולה אישית.

לבסוף, שתפו את הסיפור שלכם עם נשים אחרות. אנו יכולים להעצים אחד נוסף לחיים בריאים מקוונים יותר על ידי שיתוף הסיפורים שלנו, כמו גם לסייע להניע אחרים. שתף את הסיפור שלך כאן כמו גם בדק אחרים.