מה הלאה לבוטגה ונטה?

March 9, 2023 By bjthk 0

דניאל לי עזב בפתאומיות את בוטגה ונטה מוקדם יותר החודש, כמו גם האוהדים היו, בהכרח, טלטלו. החדשות הולידו שמועות מדוע המהפך הבלתי צפוי כמו גם הרשת החברתית היו מבולבלים מהדעות. הבית, שהלך עם שדרוג עצום העומד בפני מינויו של לי, שכן עסק ההורים קרינג שמטרתו למודרניזציה, היה אמא ​​מדוע השניים נפרדו דרכים, תוך ציון החלטה משותפת. כמו גם האם אתה אוהב (ד) #Newbottega של לי או לא, אין שום דחיית הן את הרלוונטיות של המותג בעולם האופנה, בנוסף להצלחתו הכספית תחת כהונתו של לי. כמו כן, כאשר בוטגה ונטה קראה לבסוף כממשיך דרכו, הדאגה מתחננת להישאל, מה הבא לבוטגה ונטה?

מה הבא לבוטגה ונטה

פחות משבוע לאחר שנפרצו החדשות, חשפה בוטגה ונטה כי תפקידו של הבמאי החדשני יתמלא על ידי המנהל הנוכחי של המותג של RTW, Matthieu Blazy. המעצב, שעבד תחת לי לאחר סטייטס במייסון מרגיאלה, קלווין קליין, כמו גם סלין, הוא אפשרות ברורה, אם כי שנויה במחלוקת, למותג. מעריצי האופנה כמו גם מבקרי הקולנוע באינטרנט מיהרו להצביע על סיכוי שהוחמצה למנות אדם בעל צבע, כמו גם בצדק, אולם בצד ההפוך, זה הגיוני שהבית יקרא יורש שמוכר עם החזון הנוכחי של המותג כמו גם מסלול.

המעריצים צריכים לצפות לראות יותר מאותו דבר

לדעתי הבית ימשיך להתרחב על מורשתו של לי, שהוכיחה כמוצלחת לבית, כמו גם קידום מבפנים הייתה השיטה הטובה ביותר להבטיח את המשך ההצלחה. בוטגה ונטה לא מחפשת לעבור שיפוץ גדול נוסף; במקום זאת, הם מתכוונים להקים עוד יותר כמו גם לחזות חזון חדש ומוצלח כבר. אמנם זה הגיוני ביותר לקרינג לא לסטות מדרכו הנוכחי, אך יש דאגה שנייה שמפצירה בשאלה. באיזו נקודה אופנה באמת תיישם שינוי אמיתי העומד בתנועת הצדק החברתי שהחל בשנה שעברה?

ומה אתה חושב? האם בוטגה ונטה תמשיך עם מסלולו הנוכחי או מעריצי ההפתעה עם חזון חדש כאשר שוב?