המעצבת החזיתית וירג’יל אבלו נפטרת ב 41

February 11, 2023 By bjthk 0

פרנבלוג, יחד עם שאר העולם, הייתה עצובה כדי ללמוד על פטירתו של וירג’יל אבלו, המנהל האמנותי של בגדי הנשמה של לואי ויטון ומייסד התווית שלו, לא לבן. Abloh, המנהל האמנותי השחור הראשון של לואי ויטון, שבר מחסומים בהרבה יותר דרכים מאחת, והיה במהירות נודע בטכניקתו מחוץ לקופסה לאופנה ושיתופי פעולה ללא גבולות. הוא היה, ויישאר, אחד מחלוצי מיזוג בגדי רחוב ואופנת יוקרה, ושנה לחלוטין לא רק את מה שהצרכנים רצו ללבוש, אלא איך הם בדקו את האופנה כולה.

המעצב נאבק בשנתיים האחרונות צורה נדירה ואגרסיבית של סרטן בשנתיים האחרונות, ובחר להילחם באופן פרטי במאבקו בהתחשב בכך שאובחן בשנת 2019, הצהרה מדף האינסטגרם שלו שנקרא. כל אותו זמן, המעצב נשאר פעיל, והשלים שלל אוספים ופרויקטים שונים אחרים.

כל מה שעשתה Abloh, הוא עשה בסקרנות, בנהיגה ובמוסר עבודה שלא היה דומה לו, פעם קבע, “כל מה שאני עושה זה לגרסה בת ה -17 של עצמי.” המעצב האמין עמוק בכוח האמנויות לעורר ולהוביל את הדורות הבאים, והמורשת שהוא משאיר אחריה תעשה בדיוק את זה. כל אותו זמן, הוא סלל את הדרך לתעשיית אופנה כלולה הרבה יותר, תנועה שמאמין שהוא הוביל.

Abloh הותיר אחריו אשתו האוהבת, שאנון אבלו, שני ילדים, לואי וגריי אפלו, האחות אדווינה אפלו, הורים לבית ויוניס אבלו, וחברים יקרים. המחשבות והתפילות שלנו יוצאים למשפחתו, החברים, של ABLOH ואלה שמתאבלים על פניו ברחבי העולם. הוא יתגעגע מאוד אך מעולם לא ישכח.

לואי ויטון יחגוג ויחלוק מחווה לחייו ומורשתו של וירג’יל אבלו עם מצגת של קולקציית האביב/קיץ 2022 במיאמי ב -30 בנובמבר.

Virgil Abloh
30 בספטמבר 1980 – 28 בנובמבר 2021