יש צורך בשכונה של Posseforum Roundup – 23 במרץ

January 17, 2023 By bjthk 0

כעת הרבה יותר מתמיד, אז אנחנו הרבה יותר מאשר באקסטזה להתחיל להדגיש כמה מההתרחשויות הנוכחיות בפורומים שלנו! שם החברים שלנו עוברים על כל מה שקנייה לתיקים הנוכחיים לבעיות אישיות כדי להציג אירועים. Roundups אלה מתפקדים תמונות על ידי TPFERs שלנו עם התיקים שלהם ביותר. לכן, שמירת היצורים האלה נאמרו, בואו ונעטוף את השבוע הלחץ ביותר הזה בלי שום דבר מלבד תיקים!

ראשית, שאנל! ב”איזה תיק שאנל המוחלט שלך באוסף שלך, כמו גם מדוע? ” החוט, חבר סילי חולקת את הדש המסורתי הקוויאר המפנטסטי שלה עם חומרת זהב שמפניה. אתה יכול לבדוק את זה כאן.

בפורום Bottega Veneta היה חשף סגול במיוחד שג’נג’ים בודדים שפורסמו על “תיק ה- BV הראשון שלי! לְגַלוֹת!” פְּתִיל. מזל טוב על ה- BV הראשון שלך, אנו מקווים שתצטרך ללבוש אותה בקרוב.

כמו כן יש לנו את אחד המועדפים עלי ליהנות מאידיאל עכשיו, חוט “המקלט במקום” עם הרמס “, שם הפרט איישם שיתף את רוז ‘דה קו -בירקין המקסימה שלה כמו גם את האנמון קלי. אתה יכול לגלות את הפרסום המלא שלה כאן.

אחר חושף בג’יבנשי ב”תמונות הפוסט של האנטיגונה שלך ג’יבנשי .. מה שלא יהיה אנטיגונה! ” פְּתִיל. אמור לך תודה ששיתפת את ליטלוקס האנטיגונה המהממת שלך! תוכלו לגלות את הפרסום המלא כאן.

בפורום לואי ויטון, בדקתי את החוט “התמונות של לואי ויטון שלך בפעולה”, כמו גם אהבתי את המונטיין BB שסנדרה אינדיבידואלית. אנחנו משתוקקים לחוץ גם מותק! לראות הרבה יותר ראש כאן.

מכיוון שאני מבין שאנשים רבים לא קונים אידיאלי עכשיו קיבלתי החלטה לבדוק כמה תמונות ביתיות ב”תמונות הפוסט של משפחת התות שלך “. נפלתי לחלוטין כמו עם אוסף הסיביות המקסים הזה שפורסם על ידי החבר גרינגאך. תאמינו שזה לא יש הרבה יותר לאוסף שלה, כמו כן תוכלו ללחוץ ממש כאן כדי לראות אותו במלואו.

ואם אתה רוצה להשתתף בכמה חוטים מרתקים אחרים, הנה קומץ שהם באמת אידיאליים פעילים עכשיו. החברים שלנו אוהבים לשוחח על רויאלס, ובמיוחד על כל הדברים הנסיך הארי כמו גם על מגהן מרקל. מפלט אחד מצוין נוסף הוא מדבר על תכניות הטלוויזיה המועדפות עליך, כמו גם יש פתיל לכל מופע כמו גם לסרט. כמובן שהרבה מדברים על נגיף Coronavirus כמו גם שיש משהו מעשי בלהיות שכונה לדבר איתו עם התקופה הקשה במיוחד.

הישאר ללא סיכון כמו גם בריא כולם!