תיקי מצעד האהבה של גוצ’י

February 9, 2023 By bjthk 0

בתחילת השבוע שעבר, גוצ’י הציגה את האוסף הנוכחי ביותר שלה עם לוס אנג’לס כתפאורה. הבמאי הקריאטיבי אלסנדרו מישל בחרה בלוס אנג’לס ובשדרות ההוליווד המפורסמת שלה בחלקו בזכות מורשת אמו שלו ועבודת הערעור שהעבירה.

“הוליווד היא, אחרי הכל, מקדש יווני שמאוכלס באלוהות פגאנית. כאן מוכרים שחקנים ושחקניות כגיבורי המיתוס: יצורים היברידיים עם הכוח להחזיק את התעלות האלוהית וקיום התמותה בו זמנית, הן הדמיוניות והן האמיתי. ” – אלסנדרו מישל

ועם טיול התהילה המפורסם בתור הרקע לקולקציית מצעד האהבה של גוצ’י, אייקונים הוליוודיים תפסו את מקומם של כמה מהדגמים, וקאסט משובץ כוכבים הופיע עטוף בניו גוצ’י. ג’ארד לטו, מקולי קולקין וג’ודי טרנר-סמית ‘, אם נזכיר כמה, נצפו לובשים מצעד אהבה של גוצ’י בחגיגה של שנת המאה של הבית. בדים נשיים כמו תחרה ופרווה מלאכותית בוחנים את מושא התשוקה ומוצבים בצורות גבריות כמו חליפות מותאמות.

באשר לתיקים, היו הרבה מה לראות, כמו תיקי הבמבוק הקלאסיים של המותג (כולל הדיאנה), הג’קי 1961 ועוד. התמקדות מתמשכת בהיסטוריה הקומה של הבית מוצגת במצעד האהבה של גוצ’י, כמו התחדשותו של שליח ארכיוני משנת 1971. תבחין גם בהופעת הלוגו הישן של GG של גוצ’י, תחייה ישירה מהארכיונים, ובנוסף לבסס את התמהיל הזה של חדש וישן. התבונן למטה בתיקים ממצעד האהבה של גוצ’י.

תמונות באדיבות גוצ’י.